mandag den 2. marts 2015

Billeder fra Dunedin - det går stadig godt


Her kommer lidt billeder fra hvad jeg får tiden til at gå med, når jeg ikke finder fnuller i navlen.. Eller  går i skole.. 


Fra mandagscykelturen med dameholder fra cykelbutikken - først til toppen får de flotteste billeder 


Jeg cyklede en tur med mig selv - valgte en rute der hed three miles hill - tænkte det ikke var så slemt. Det var fint og hårdt sålænge det gik op ad, men stolede ikke nok på bremserne ned ad, så trak (!!!!!) cyklen ned af de stejleste stykker. Pinligt, godt der ikke var andet end får, der rystede på hovedet af cykelrytterne, der trækker cyklen



De hovedrystende får.. 



New Zealand er et generøst land - og som studerende er der ikke noget bedre end gratis ting



Endnu et billede fra mandagscykelturen - Det er Dunedin der kan skimtes i baggrunden



Universitet, Clock Tower building




Lena (en af mine flatmates) og jeg til rugby kamp på stadion



Rugby kamp, vi var placeret i The Zoo - de billigste pladser, men virkelig god stemning. Rugby er en sport for folk med store lårbasser - deres lår havde ca. samme omkreds som Rundetårn



Jeg følger et fag der hedder fysisk oceanografi. Det betyder at man kommer ud og sejle på deres forskingsbåd. Vi var ude for at lave målinger på strømmen i bugten. Under målingerne så vi delfiner, albatrodser og sæler




I weekenden var jeg på surfskole - hvor jeg faktisk fik lært at surfe. Jeg kunne i hvert fald stå op på brættet og surfe ind til stranden. Det går stadig godt hernede og jeg er omgivet af søde og imødekommende mennesker :) Håber alt er vel derhjemme 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar